‘Probeer het later opnieuw. Onze excuses voor het ongemak.’ Dat is wat je nu te zien krijgt als je wil inloggen op de ING Bankieren-app. ING kampt opnieuw met een storing, waardoor je de app wel kunt openen, maar zodra je je inloggegevens hebt ingevoerd staat deze melding er en kun je niet verder. Je kunt dus niet betalen en je rekeningen niet inzien.
ING Bankieren-app heeft storing
ING-klanten die via hun telefoon wat voor bankzaken dan ook willen doen, lopen tegen een technische storing aan. We zien op Allestoringen.nl blijkt dat het euvel ongeveer rond lunchtijd (12:00 uur) de kop opstak. Het lijkt er niet op dat er een manier is om de storing te omzeilen: je kunt echt gewoon even niet op je rekeningen komen.
Dat betaalverzoek voor het voorschieten van de lunch van je collega zal dus even op zich laten wachten. Of zorgen dat je voor de feestjes of het shoppen dit weekend genoeg op je betaalrekening hebt staan: ook dat heeft wat tijd nodig. Eerst moet ING met een oplossing komen voor dit vervelende inlogprobleem.